5.25.2010

υποκύπτω 15

και λένε πως μ' αγαπάνε
χωρίς να λένε τι αγαπάνε
και λένε πως μ' αγαπάνε χωρίς ποτέ να λένε τι αγαπάνε
και όταν λένε πως μ' αγαπάνε
τους ρωτάω τι αγαπάνε
και δεν απαντάνε
όταν τους ρωτάω τι αγαπάνε
επειδή λένε πως μ' αγαπάνε
και λένε πως μ' αγαπάνε
και νευριάζω
που δεν λένε τι αγαπάνε
ποτέ από μόνοι τους δεν λένε τι αγαπάνε
κι όταν τους ρωτάω τι αγαπάνε
απαντάνε με μάτια που τρεμοπαίζουν από το ψέμα
και οι μαλάκες λένε "τα πάντα"
οι μαλάκες που λένε ότι αγαπάνε "τα πάντα" μόνο όταν τους ρωτάω
τι αγαπάνε επειδή μου λένε πως μ' αγαπάνε
και νευριάζω
και ασχημαίνω
και ασχημαίνω
και ασχημαίνω
νευριάζω και ασχημαίνω
και γελάω σαν λυσσασμένη φάλαινα
όταν τους βλέπω να τρέχουν φοβισμένοι υποκριτές μαλάκες ψεύτες
και τους ρωτάω πλατσουρίζοντας με την τεράστια ουρά μου πάνω στα κύματα
τι αγαπάνε
και δεν απαντάνε
επειδή τρέχουν να κρυφτούν από το ψέμα τους
επειδή δεν αγαπάνε
επειδή δεν ξέρουν τι σημαίνει ν' αγαπάνε
επειδή έχω μια φάλαινα στην καρδιά μου
που ταξιδεύει στο λευκό
έχω μια φάλαινα μ' ένα πλατύ χαμόγελο και μια παιχνιδιάρα ουρά
που τρομάζει αυτούς που λένε πως μ' αγαπάνε
κι απαντάνε πως αγαπάνε "τα πάντα" μόνο όταν τους ρωτάω τι αγαπάνε
που δεν αγαπάνε
που ποτέ δεν αγαπάνε
τα ζώα
που έλκονται υπνωτισμένα και κουτοπόνηρα
από το αίμα
τα ζώα που τάχα μ' αγαπάνε

είμαι μια φάλαινα στην καρδιά που δεν αγαπάνε

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

wow that was wow


agapane th siwph, th synenoxh kai to psema sou
xoxoxo
fuck them

Obsidian είπε...

;-)