5.02.2010

κάτι λόγια στοιβαγμένα 2

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τελείωσα χθες να γράφω ένα τραγούδι πάνω σε ένα ποίημα που είχες αφήσει κάπου αλλού (στου έρωτα το χώμα νομίζω το είχες πει).

Δεν είμαι συνθέτης, οπότε μην περιμένεις κάτι ενδιαφέρον. Φωνή και πιάνο :P

Σκέφτομαι όποτε φτιάξω την μηχανή να το ηχογραφήσω εκεί και να το δείξω, να μου πεις εντυπώσεις.

Ως τότε λοιπόν...

Obsidian είπε...

ακούγεται πολύ ωραίο αυτό Τρελό Μπιφτέκι! Θα χαιρόμουνα ιδιαίτερα αν θυμάσαι να μου πεις που είχα αφήσει αυτό το ποίημα, επειδή η δική μου η μνήμη δεν με βοηθάει και πολύ. Ελπίζω να μην με μπερδεύεις με κάποιον άλλο. Α και στείλε κάποιο λίνκ για το που θα μπορώ να ακούσω το τραγούδι να σου πω τις εντυπώσεις μου.

Α, και αυτό με τη φωνή και το πιάνο ήδη μου κάνει κάτι...

Πολύ αναπάντεχο και περίεργο συνάμα όλο αυτό πάντως! Τι να πω;

Ως τότε λοιπόν!