12.19.2012

αργά και προσεκτικά 28

έχω μια βαθιά ριζωμένη ανάγκη
μια πεινασμένη ανάγκη
ανεκπλήρωτη
μουχλιασμένη
παγωμένη

κι ο χειμώνας

που 'ναι μια λέξη βαριά
με ζυγίζει σαν θήραμα από μακριά

δεν θ' αγκαλιαστούμε ποτέ

κι ούτε θα ψιθυρίσουμε τα πιο κρυφά μυστικά μας
δεν θ' αγκαλιαστούμε ποτέ
όσο κρατήσει αυτός ο χειμώνας
όσο εξαρτόμαστε από τον χειμώνα
δεν θ' αγκαλιαστούμε ποτέ

ίσως ν' αντικρίσω μία ακόμη άνοιξη

ο χειμώνας όμως
θα 'ναι αυτός που τελευταίος θα μ' αντικρίσει

ο χειμώνας με θέλει δικό του

μόνο δικό του
και θα του παραδωθώ


είναι μετρημένες οι μέρες μου

και δεν μου περισσεύουν δάκρυα και νερό

είναι μετρημένες οι μέρες μου
και με τη μόνη βεβαιότητα που μ' αγγίζει
δελεάζομαι να επισπεύσω τη φοβισμένη ευχή μου

το οριστικό και αμετάκλητο

δελεάζομαι να εγκολπώσω

τέλεια ηττημένος

τέλεια πεινασμένος
τέλεια κουρασμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια: